GELENEĞİN BİRİKİMİNDEN YENİ BİR DÜŞÜNCENİN İNŞASINA...

BAĞIŞ E-BÜLTEN

Mahmut Sami İşlek

Mahmut Sami İşlek, lisans eğitimini Anadolu Üniversitesi İşletme (İngilizce) bölümünde tamamladıktan sonra yüksek lisansını akademik kariyerinin de başladığı Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesinde, İşletme alanında yapmıştır. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Pazarlama doktora programından 2019-Şubat itibariyle mezun olmuştur. Halen Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF-İşletme bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmaktadır. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi editör yardımcılığı görevini yürüten İşlek, farklı ulusal ve uluslararası dergilerde makaleler yayınlamış, uluslararası kongrelerde bildiriler sunmuş ve kitap bölümleri yazmıştır. İlgi alanları arasında; pazarlama teorisi, tüketici kültürü, sosyal teori ve nitel araştırma yöntemleri bulunmaktadır.